Melitta Easy Top Therm II Zw/SST 1023-10 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Melitta Easy Top Therm II Zw/SST 1023-10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sarahlotte 04-01-2020

koude koffie

ik begrijp niet hoe dit apparaat in hemelsnaam vd Consumentenbond labels heeft gekregen voor Beste uit de test en Beste Koop! Ik ben daardoor volkomen op het verkeerde been gezet en heb spijt v mijn aanschaf!
Heb het nu een paar maanden in gebruik en erger me dood aan de koude koffie. Zelfs als ik de thermoskan eerst met heet water vul. Het is mijn eerste koffiezet incl thermoskan, maarre... het kan dan wel energiezuinig zijn, maar het slaat zo snel af, terwijl de thermos het niet heet houdt, dat ik constant lauwe koffie heb. Waardeloos ding.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• temperatuur koffie
  • toegankelijkheid filter

Officiele reactie van Melitta 17-01-2020

Beste sarahlotte, vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over de Easy Top Therm II Zwart.
Je kunt er echt van uit gaan, dat de koffie in de warmhoudkan zo'n uur echt warm blijft. Heb je andere ervaringen, dan lijkt er iets niet goed gegaan te zijn bij de productie. Je kunt gebruik maken van onze 2 jaar fabrieksgarantie. Vriendelijke groeten, Melitta Team